13:05  23 NISAN’ı DOYASıYA KUTLADıLAR.  12:48  AKSIYON DIZISI “ARJEN”E GÖRKEMLI GALA!   19:42  İREM TUNALI BU KEZ GÜLDÜRECEK  19:32  "BODRUM SEFERI" FILMININ BASıN TOPLANTıSı YAPıLDı  22:46  LÜFER MEVSİMİ RAFLARDA  23:02  ÜNLÜ ŞARKıCı SERAP SONKUR HAYATıNı KAYBETTI  00:21  CIHANGIR CEYHAN’ıN BAŞROLÜNDE OLDUĞU “DENGELER: BIRI OLMAK” ÇOK YAKıNDA GAİN’DE  01:10  MUHTAR ADAYı EVLA ÇALıŞKANLıĞıYLA HALKıN TAKDIRINI KAZANıYOR  14:12  GÖKTÜRK GÜNGÖR KİMDİR?  00:02  GÜZEL OYUNCU MELİKE AKDAĞ  21:19  EYLÜL AKDAĞ’IN SON OYNADIĞI FİLMİ SİNEMAYA GİRİYOR  12:02  BAŞKAN KADİR BIYIK’TAN SİNEMAYA BÜYÜK DESTEK  11:53  ASAF SİNEMA FİLMİNİN ÇEKİMLERİNE ESKİŞEHİR’DE START VERİLDİ  11:46  OT DERGİ & MART 2024  23:32  ZEYNEP GÜNEŞ BAŞARILI OYUNCULUĞUYLA TAM NOT ALDI  23:17  BABA & KIZ AYNI REKLAM FİLMİNDE  22:32  USTA OYUNCU METİN YILDIRIM REKLAM FİLMİNDE  22:30  ECE BAYKAL USTA OYUNCULUĞUYLA TAM NOT ALDI  22:27  USTA OYUNCU VAHDET ÇAKAR’DAN YENİ REKLAM FİLMİ  14:51  AYŞEGÜL ASAR 
 
MESKİ’NİN ÇALIŞANLARINA YÖNELİK EĞİTİMLERİ DEVAM EDİYOR

MESKİ Genel Müdürlüğü, özellikle vatandaşlarla yüz yüze çalışan personeline yönelik; müşteri ilişkileri, hizmet kalitesi ve iletişim eğitimi, öfke kontrolü ve yönetimi eğitimleri düzenliyor.

 

Etkili iletişim, hizmet kavramı, öfke ve stres kontrolü gibi konular üzerine detaylı bilgilerin verildiği eğitimler sayesinde çalışanların, vatandaşlarla daha yapıcı ve sağlıklı bir iletişim bağı kurması amaçlanıyor.

MESKİ çalışanlarının abonelerle olan iletişim kalitesi artıyor

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in öncülüğünde kaliteli hizmetlerine ara vermeden devam eden MESKİ Genel Müdürlüğü, çalışanlarına yönelik düzenlediği eğitimlere yenilerini ekliyor. MESKİ, Abone İşleri Dairesi Başkanlığı çalışanları ile Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı’na bağlı Güvenlik Hizmetleri Şube Müdürlüğü’nde güvenlik olarak görev yapan çalışanlarına; müşteri ilişkileri, hizmet kalitesi ve iletişim eğitimi ile öfke kontrolü ve yönetimi eğitimleri düzenliyor. MESKİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı’na bağlı Eğitim ve Gelişim Şube Müdürlüğü’nün düzenlediği eğitimlerle, vatandaşlarla birebir etkileşim kuran çalışanların; hem kurum içinde hem de vatandaşlarla olan iletişim kalitesinin artarak daha sağlıklı ilişkiler kurması amaçlanıyor.

MESKİ’nin eğitimlerinde iletişimden stres kontrolüne kadar birçok konu ele alınıyor

MESKİ’nin müşteri İlişkileri, hizmet kalitesi ve iletişim eğitiminde çalışanlara; iletişimin temel unsurları, algı ve algı yönetimi, müşteri kavramı ve hizmet kalitesi, etkin dinleme, empati, geri bildirim ve davranış tipleri hakkında bir çok konuda bilgiler veriliyor. Abonelerin özen gösterilmesi gereken müşteriler olarak değerlendirildiği eğitimde, konu bir bütün olarak ‘Müşteri ilişkileri yönetimi’ başlığında ele alınıyor.

Öfke kontrolü ve yönetimi eğitimlerinde ise çalışanların; öfke duygusunu tanımaları, öfke ile ilgili tutumlarını fark etmeleri ve yanlış bilinenleri netleştirmeleri gibi konuları benimsemeleri hedefleniyor. Eğitimde; öfke ile başa çıkmak için yapılması gerekenler, kişinin kendisini nasıl sakinleştirebileceği, öfkesini sağlıklı ve yapıcı bir şekilde nasıl dışa vurabileceği, stres kavramı ve başa çıkma yöntemleri örneklerle aktarılıyor.

Eğitimler sonunda çalışanların iletişim becerileri ve empati duyguları gelişiyor

MESKİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Şükrü Ayçiçek; “Hizmet kalitesi, iletişim ve öfke kontrol eğitimlerimizin temel amacı vatandaşlarımızla bire bir ilişki kuran, iletişimde bulunan çalışanlarımızın bu becerilerini yükseltmektir. Özellikle abone çalışanlarımıza ve güvenlik görevlilerine bu eğitimler yoğun olarak verilmiştir. Söz konusu eğitimlerin sonuçlarını sahada rahatlıkla görebilmekteyiz. Çalışanlarımızın bu eğitimin sonucunda iletişim becerileri ve empati duyguları yükselmiş daha verimli hizmet vermeye başladıklarını görülmüştür. Söz konusu eğitimleri, konuları pekiştirmek amacıyla, artırarak devam ettirmeyi düşünüyoruz. Kurumumuz adına bu eğitimler son derece güzel sonuçlar almıştır” ifadelerini kullandı.

Abone Operatörü olarak görev yapan Melis Şener, eğitimlerden memnun kaldığını belirterek; “Aldığımız eğitimde stres ve öfke kontrolü hakkında bilgiler verildi. Aldığımız eğitim sayesinde daha kaliteli hizmet veriyoruz” dedi. Abone İşleri Operatörü Gökçer Gülgen ise eğitimlerin kendilerine ve kuruma katkı sunduğunu vurgulayarak; “Almış olduğumuz eğitimlerle vatandaşlarımıza doğru bir iletişim ile kaliteli bir hizmet vermeye başladık” diye konuştu.

 
 


Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!

    Bu Habere Hen?z Yorum Yap?lmam??..!


 
   






 
       
 
  FLAŞ HABER

  YAZARLAR
 
 
  HAVA DURUMU
 
..
 











 
  ÇOK OKUNANLAR
  • Bu Ay
  • Bu Hafta
  • Dün
  • Bugün

 


       
 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE MAGAZİN HABERLERİ MÜZİK HABERLERİ RADYO HABERLERİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
turkiyelife.com.tr © Copyright 2016-2024 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA